Niciodată nu e prea târziu să începi să te gândești la viitor, iar când vorbim despre branduri, în calitate de reprezentant trebuie să iei în considerare atât viitorul apropiat, dar și o strategie pe termen mediu și lung. Aceasta trebuie să vizeze toate aspectele afacerii care au legătură cu vânzările și relația cu consumatorii, inclusiv cele care țin de marketing-ul social media.
Un studiu realizat de Creative Group pe un eșantion de 400 de directori de marketing și advertising din SUA sugerează 5 trenduri care vor influența strategiile social media în anul 2018.
Principala tendință despre care responsabilii de marketing cred că va avea un impact crucial în viitor este social messaging. Interesul crescut pentru acesta vine și ca răspuns la apariția noilor tehnologii incorporabile în cadrul platformelor proprii, care permit brandurilor să intre în contact cu potențialul cumpărător, pentru a-i afla preferințele.
Este important să fii non-stop „online„ pentru consumator, să poți răspunde nevoilor sale.
Pe a doua poziție în topul tendințelor în social media este video. Aceasta nu este o tendință nouă, mai degrabă se menține ca tendință în ultimii ani. În cazul rețelelor sociale, video-ul a cunoscut o creștere semnificativă și, mai ales, a început să câștige teren datorită algoritmilor care organizează feed-urile sociale, fapt ce a determinat companiile să-i acorde mai multă atenție.
Pe a treia poziție în topul tendințelor pentru anul 2018 se situează marketing-ul prin intermediul influencer-ilor. Mai mult decât atât, companiile au trecut de la furnizarea în totalitate ia ideii unei campanii (la care influencer-ii aveau rol de execuție), la a-i implica pe aceștia în dezvoltarea ideii creative.
Mai departe în top se situează realitatea augmentată și realitatea virtuală, paid content sau amplified content.
Comenteaza