De unde știi când afacerea ta are nevoie de sprijin pentru a transmite mesajele cheie către publicul țintă? Există mai mulți factori pe care trebuie să îi iei în considerare atunci când stabilești dacă ai nevoie să colaborezi cu o agenție de marketing (/agenție de relații publice).

Dacă unul sau mai mulți factori de mai jos corespund necesităților afacerii, atunci e timpul potrivit să colaborezi cu o astfel de companie:

  • Ai nevoie de ajutor pentru definirea / perfecționarea mesajelor cheie

Pentru ca publicul cheie să fie atras de brandul tău, trebuie să îl înțeleagă. O agenție de marketing/ relații publice te poate ajuta să definești misiunea, viziunea și obiectivele afacerii într-un mod clar și convingător. Dezvoltarea mesajelor cheie te ajută să ai o poveste consistentă și relevantă despre companie, ce poate fi utilizată pe o varietate de canale de comunicare.

  • Vrei să crești notorietatea brandului

Acesta este un proces care implică expunerea repetitivă și construirea unei conexiuni între compania ta și clienți. O agenție de marketing/ relații publice te poate ajuta să crești vizibilitatea brandului, să monitorizezi prezența și să îmbunătățești percepția asupra brandului. De asemenea, agenția poate stabili și menține relații cu mass-media/ bloggeri pentru a genera noi oportunități de a spune povestea brandului.

  • Vrei să generezi vânzări

Clienții potențiali verifică actualitatea afacerii și dacă aceasta are expertiză în industria în care activează. O campanie strategică de comunicare poate funcționa ca generator de „lead„-uri, crescând vizibilitatea în fața clienților pregătiți să cumpere.

Citește și: O cultură solidă a inovării sporește atracția companiei și creează valoare pentru cumpărători

  • Ești start-up

Start-up-urile au, de obicei, mai puțină recunoaștere a mărcii și au nevoie de ajutor să creeze „buzz„ și să-și construiască reputația de brand. O agenție de marketing/ relații publice te poate ajuta să definești mesajele cheie și să dezvolți o narațiune clară și concisă, care va genera vizibilitate în media, către investitori și parteneri.

  • Ai nevoie de suport pentru gestionarea crizelor

Știm că nu-ți dorești să ajungi într-o astfel de situatie, însă e important să fii pregătit pentru orice formă de criză. Așadar, trebuie să fii pregătit să răspunzi rapid și eficient la orice criză cu care afacerea ta se confruntă prin intermediul unui plan de gestionare a crizelor. O agenție de marketing/ agenție de relații publice te poate ajuta să dezvolți un plan de acțiune cuprinzător, care să acționeze împotriva crizei și să îți ghideze răspunsul la fiecare pas, pentru a-ți proteja imaginea brandului.

  • Dorești să intensifici/ construiești prezența în social media

Social media este nelipsită din mix-urile de comunicare. Cu sprijinul unei agenții de marketing poți valorifica acest mediu, obținând o prezență activă, înfloritoare în media socială. Cu ajutorul acestor canale poți construi o identitate clară și convingătoare a brandului, articulată printr-un amestec de conținut multimedia care spune o poveste coerentă.

Citește și: 10 principii de business inspirate din viața samurailor

Dacă afacerea ta are oricare dintre aceste nevoi, este timpul să ai discuții cu o agenție de marketing/ relații publice cu experiență în dezvoltarea de programe personalizate de relații publice.

Ești gata să începi o colaborare? Scrie-ne!

enTourage – Smart & Effective ® Communication